• Personenwagens
  •  


Auto Kökcü, officieel servicepartner van Mercedes-Benz ontvangt kwaliteitscertificaat ‘Mercedes-Benz Service Certificering 2021’

Auto Kökcü heeft onlangs het kwaliteitscertificaat ‘Mercedes-Benz Service Certificering 2021’ uitgereikt gekregen. Dit betekent dat Auto Kökcü voldoet aan de hoogste eisen die Mercedes-Benz stelt op het gebied van serviceverlening. Het certificaat werd uitgereikt door importeur Mercedes-Benz Nederland B.V. en is het bewijs dat Auto Kökcü intern een hoge efficiëntiegraad kent en in staat is de klant een bijzondere klantbeleving te bezorgen. 

 



Voor het behalen van het certificaat 'Mercedes-Benz Service Certificering 2021' is de organisatie van Auto Kökcü door een onafhankelijke partij gecontroleerd op alle processen die binnen de receptie, de werkplaats, het magazijn en op facilitair gebied plaatsvinden. Daarbij werd met name gekeken naar efficiëntie en klantgerichtheid. Auto Kökcü heeft aangetoond dat deze belangrijke pijlers op het gebied van serviceverlening in hun bedrijfsvoering verankerd zijn. Dat betekent dat zij de klant volledig ontzorgen, vanaf het eerste telefonische contact voor een werkplaatsafspraak tot en met het weer afgeven van het voertuig aan de klant.

Met het kwaliteitscertificaat 'Mercedes-Benz Service Certificering 2021' onderstreept Mercedes-Benz het belang van klanttevredenheid. In aanloop naar de certificatie volgt de dealer dan ook een intensieve opleiding en een individueel coachingsprogramma. Naast het succesvol afronden van alle modules binnen de opleiding is het van belang dat in de praktijk wordt voldaan aan alle critica die aan 'Mercedes-Benz Service Certificering 2021' worden gesteld. Ter afsluiting geeft de dealer een eindpresentatie, waarin ontwikkelingen worden toegelicht en vooruit wordt gekeken. Na een succesvolle audit en eindpresentatie vindt de uitreiking van het certificaat plaats.




"In nauwe samenwerking met Mercedes-Benz hebben we als team naar alle facetten van onze serviceverlening gekeken, met als doel nog beter te worden. Alleen op deze manier kunnen we blijven inspelen op het steeds veranderende klantgedrag en de digitalisering van de autobranche", aldus Hasan Kökcü, CEO van Auto Kökcü. "Iedereen binnen ons bedrijf is ervan doordrongen dat de klant op nummer 1 staat. Gedurende de opleiding werd al snel duidelijk dat een gestructureerde manier van werken en het met elkaar verbinden van alle afdelingen niet alleen voor extra klanttevredenheid zorgt, maar ook voor meer werkplezier en een hogere productiviteit. Ik zie dit certificaat als de bekroning van onze continue inspanningen om de klant zo goed mogelijk van dienst te zijn."


Om de kwaliteitsnorm van het certificaat 'Mercedes-Benz Service Certificering 2021' te kunnen blijven waarborgen, vindt na certificering jaarlijks een controle-audit plaats.
Voor meer informatie en vragen kunt u contact opnemen


 

Waar bent u naar op zoek?